Bodrum Anadolu Lisesi 11.Sınıflar (BAL11LER)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bodrum Anadolu Lisesi 11.Sınıflar (BAL11LER)

Created by EFECaaN ©2008
 
AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 Call Center Diyaloglari

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
EFECaaN
Admin
Admin
EFECaaN


Erkek
Mesaj Sayısı : 377
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 07/01/08

Call Center Diyaloglari Empty
MesajKonu: Call Center Diyaloglari   Call Center Diyaloglari Icon_minitimeSalı 3 Mart 2009 - 16:21

call center çalışanı arkadaşlardan dinlenebilen, fıkra niteliğini haiz diyaloglardır:

-meraba ben baturcan nası yardımcı olabilirim?
-benim telefonum kemerde çekmiyor...
-bi saniye bekleyin bilgisayardan kayıtlara bakalım...
- ...
-fethiyedeki hatlarda bir problem gözükmüyor şu an, acaba...
-ne fethiyesi kardeşim, pantolon kemerinden bahsediyom ben... telefonu kemere takınca hat bulamıyo telefon...
-!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-meraba ben batur nası yardımcı olabilirim?
-benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...
-peki ilk önce telefonunuzun ''menü' tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...
-evet... tamam...
-ekran da ne var şimdi?
-show tv...
-???
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bır bankanın müşteri bilgi güncelleme esnasında geçen diyalog
ad soyad hersey sorulduktan sonra
- efendım cep telefonunuz varmı ? ( kişiye numarasını almak için sorulan bir soru ve bombaaa )
-evet var ericsson
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-ya benim bu printer çalışmıyor yenide aldım
-yardımcı olalım efendım
-tamam
-bilgisayarınız printeri goruyormu efendım ( bilgisayara tanımlı olup olmadığını sormaya çalışıyorum )
-evet karşı karşıyalar
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-merhaba ben bişe diyecem şarjım bitti benimm
-sessizlik.. evet?*
-ee çok önemli bi telefon bekliyodum ben..
-efenim isterseniz yönlendirelim burdan, dolayısıyla diğer telefondan görüşebilirsiniz..
-yok öle istemiyorum ben..
-ne yapabilirim sizin için hanfendi?
-yani şarjım bitti benim..
-eee ewt??
-yani siz şarj gönderemiyosunuz ordan?
-????
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cca: merhaba teyzecim, esinizle görüsmek istiyodum ben
tdu: yoh o, kaaveye gitti. mac var didi
cca: ha, peki. ne zaman gelir peki, o zaman ariyim ben onu?
tdu: bi dakka, napcan sen onu?
cca: kendisine bir konuda bilgi verecektim teyze, yeni bir hizmet bu. ne zaman gelir?
tdu: ne bilgisiymis o, de bakam bana?
cca: ben kendisiyle konusayim teyzecim. yarin gündüz ariyim mi?
tdu: ben anlatirim ona, söyle bakam?
cca: neyse, ben yine rahatsiz ederim teyzecim, iyi aksamlar..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cca: merhaba, size bilgi vermek icin aramistim, biraz zamaniniz var miydi?
tdu: höa? §$%&/§$%#§$5#*
cca: pardon, anadiliniz türkce degil mi?
tdu: yok türkce, arapca arapca §$%&#§$%&#
cca: o zaman bir karisiklik olmus, sizi arapca servisine yönlendireyim. rahatsiz ettim, özür dilerim.
tdu: kapatma §$%&# anlat bana
cca: e ama anlamayacaksiniz, en iyisi anadilinizde anlatsin arkadaslar?
tdu: yok anlat §$%&#
cca: hmm, nasil desem ki? arapca bilmiyorum amca. benim anlattigimi anlamayacaksiniz..
tdu: ne aradin beni? anlat! §$%&#§%
cca: iyi aksamlar amcacim be, bi esen kal be..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- iyi gunler, limit arttirimi istiyorum ben, ne yapmamiz lazim ?
- iyi gunler hanimefendi, kart limitiniz 5 milyar gozukuyor, ayrica calismiyor da gozukuyorsunuz, kocanizin ek kartiymis bu
- evet sekerim oyle, ama yetmiyor yine de yetmiyor. soyledim kocama da, ayol iki cizme alsam 5 milyar ediyor zaten, diger kartlarimin limitleri hep 20 milyar, yani bu neden boyle anlamiyorum bir turlu o kadar da soyledim bik bik bik
- oohaaaaa!!!! tamam hanimefendi anladim ben sizi, bir sn. bekletecegim, iligli kisiye bagliyorum
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- iyi gunler nasil yardımcı olabilirim.
- ben internet hesabimiz sizden kesmek istiyorum
- tabi yardımcı olayim size .... birde kapatma nedeninizi ogrenebilirmiyim.
- sizin sohbet odalarinda umdugumuzu bulamadik baska sirketin sohbet odalarinina gecicem de.
- tabi gecin tutmiyim sizi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- iyi gunler kredi karti basvurunuz icin aramistim sizi
- tabi buyrun..
- mesleginiz nedir acaba
- hayat kadini
- .. ozel sektor yaziyorum ben..
- o da olur
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- annenizin evlenmeden önceki soyadı?
- anamı karıştırma lan bu işe!
- ?!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bir ibret vesikası niteliğindeki, inanılması güç ama tamamen gerçek olan aşağıdaki diyalog, 1998 senesinde, adı da kendi gibi sidikli işleri çağrıştıran bir bankanın görevlisiyle, bir gece vakti yapılmıştır. yaklaşık 45 dakika-bir saat süren bu diyaloğun önemli bölümlerini aktarmak ve türk gençliğini aydınlatmak bir görev addedilmiştir.

çünkü tgrt'de geçtiğimiz günlerde yapılan bir açıkoturumda, temerrüt faizleriyle ilgili konuşan bir değerli kurum yöneticisi, kendisiyle görüşmeyi kabul etmeyen(yani faizleri düşürmek istemeyen) sadece iki banka olduğunu, bunlardan birinin bu sidikli banka olduğunu söylemiştir. bunun üzerine, oturum yöneticisi, zaten kendilerine başvuran mağdurların yüzde doksanının bu sidikli bankadan şikayetçi olduklarını vurgulamıştır. bu ecdadını ve silsilesilini yedi alem sikesice banka yabancı sermayelidir. yabancı sermayeyi savunanlara ibret olsun: olay ciddidir: ortada intiharlar vardır, yıkılan yuvalar vardır, öksüzler, yetimler vardır: hızla pazar payını yükselten bu firma acilen defedilmelidir türkiye sınırlarından:

1998-saat 23:00 suları, ankara
(...)
sidiklican(s) - iyi geceler ranian bey ben sidiklican nasıl yardımcı olabilirim?
ranian(r) - şimdi bu gönderdiğiniz ekstrede "uygulanan faiz" yüzde x görünüyor ama hesaplıyorum siz benden 2x kesmişsiniz bu nasıl oluyor?

s- tabi efendim hemen cevap vereyim: hee böle şebele hebbe lembem şap şup biiitti.
r- iyi güzel de ben bu kartı pazarlayan arkadaşa sormuştum hasbelkader sadece asgariyi yatırırsak faiz ne olur diye, o yüzde 8 demişti. ben ise aman yüzde 10'dan fazla olmaz değil mi demiştim. o da ikna etmişti, merak etmeyin demişti.

s- evet doğru söylemiş, faiz oranımız zaten şu anda yüzde 8,7853265700 !?
r- ya ben de onu anlatmaya çalışıyorum, burada görünen faizin yaklaşık iki katı faiz kesmişsiniz diyorum!

s- (sessizlik)
r- ...alo orada mısınız?

s- tabi buradayım efendim sizi dinliyorum, size başka nasıl yardımcı olabilirim?
r- ben hala anlamadım bu iki kat faiz ödeme konusunu

s- (artık sinirli bir ses tonuyla) beyefendi! ekstrenin arkasını çevirin!
r- evet

s- bakın orada ne yazıyor? şebehe lebehe dehede yazıyor. işte o nedenle 12,486975 daha muteerrrkkkeke zette kesiliyor. aradaki fark burada.
r- valla ben anlamam kardeşim. burada tutarsızlık var.

s- ...
r- neyse, aslında sizin de yapacağınız bir şey yok, sonuçta hepimiz çalışan insanlarız, birbirimizi boş yere germenin alemi yok. artık tek çarem var o da kartı iptal etmek. tamamını ödedim zaten lütfen kartımı iptal eder misiniz?

s- sayın ranian kartı iptal etmek için şülülülü kebele hebele şep şep.
r- alla halla!, ya iptal edermisiniz lütfen kartı? sinirlerim laçka oldu lütfen daha fazla zorluk çıkarmayın!

s- maalesef benim buna yetkim yok efendim!
r- ...aklımı oynatıcam şimdi! ya farzedin ki ben kartımı çaldırdım. iptal etmeyecek misiniz?

s- elbette edeceğiz!!!!?????
r- tamam işte, çalıntı varsay iptal et işte, kesin iptal işlemlerini ben sonradan yaptırırım nasıl olsa!

(kart iptali ile bu inanılmaz diyalog, yaklaşık bir 10-15 dakika daha sürdü. detayları yazmıyorum, ama tartışma bilgisayar teknolojisi, hukuk ve diğer pek çok platformda devam etti. sidikcan bir türlü kartımı ödemeye kapatmaya yanaşmıyordu. iş inada binmişti. tam ümidimi kesmişken birden ilham geldi ve sike sike kapattırdım o piçe kartımı. nasıl mı? hep birlikte izleyelim sevgili "gün başlıyor" izleyicileri)

s-...
r-şimdi bizim bu diyaloğumuzun kayıt altında tutuluyor olması lazım. çünkü bir itiraz olursa diye telefonla gelen emirleri saklıyorsunuz değil mi?

s- ..eeee, evet kayda geçiyor şu anda konuşulanlar.
r- şimdi iyi dinle, eğer kartımı hemen iptal etmezsen yarın ilk iş dava açarım, hiç istemem ama bu iş büyür, senin de canın yanar açık konuşuyorum.

s- ...beyefendi neden sinirleniyorsunuz? ben sadece talimatları uyguluyorum.
r- anladık zaten, kart iptal edilmesin diye müşteriyi iknaya çalışıyorsunuz. anladık. diyorum ya, sen de sonuçta bir çalışansın. lütffen diyorum bak daha fazla zorlama, görevini yaptın, beni iknaya çalıştın. neredeyse bir saat oldu. iptal et artık şu kartı bak çok ciddiyim olay gürür meselesi yaptım artık.

s- kartınız kullanıma kapatıldı sayın ranian. ben sidiklican, size başka nasıl yardımcı olabilirim?
- şunu baştan yapsaydın ya! neyse hadi iyi geceler.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-iyi günler ben ben* nasıl yardımcı olabilirim?
-ya filan hanım* ben az önce bir mesaj cektiydim...................
-az önce bir mesaj cektiniz ,evet?
-diyecektim ki..onu bi geri alsak diyecektim..
-efm?? *
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-iyi günler ben filan nasıl yardımcı olabilirim?
-haaa filan hanım iyi günler yaw mesaj cekince numara görünüyormus illaki öylemi
-evet mesajlarda görünür
-niye canım mecbur muyum göstermeye
-mesajlarınızın konusmalarınız gibi kayıtları tutulamayacagından güvenlik acısından görünmek zorunda armut bey
-(ses yumusar hafif yılısıklık böle bi samimiyet kurma durumu filan..)yaww filan hanım benimkini söyle 1 saat göstermeseniz sonra gene acın birine mesaj cekmem gerek cok önemli
-hımm tabi ollldduuu*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-iyi günler ben bilmemne nasıl yardımcı olabilirim?
-mesaj atamıyorum
-yardımcı olıyım, cihaz menüsüne girip okla ilerleyerek mesajlar bölümüne gelelim lütfen.
-maalesef cihaz şarjda ilerleyemem ayarları buradan yapalım lütfen.
-peki efendim Smile)))

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://bal11ler.yetkin-forum.com
EFECaaN
Admin
Admin
EFECaaN


Erkek
Mesaj Sayısı : 377
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 07/01/08

Call Center Diyaloglari Empty
MesajKonu: Geri: Call Center Diyaloglari   Call Center Diyaloglari Icon_minitimeSalı 3 Mart 2009 - 16:35

-iyi günler ben bilmemne nasıl yardımcı olabilirim?
-arama yapamıyorum
-ödenmemiş faturanız yok,türkiye genelinde bir kesinti de mevcut diil.ayarlarınızı kontrol edelim. cihaz markanız nedir?
-panasonic
-menüden güvenliğe gelelim lütfen
-...................
-alo? menüden güvenliğe gelelim efendim?
-......................
-sesimi alabiliyo musunuz?
-......evet......
-güvenliğe geldiniz mi?
-şeeyy....olayı bu kadar büyütmesek kendi aramızda halletsek!!!
-Smile) puha ha haaaaaa
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

turkcell kadını- iyi günler ben zortek nasıl yardımcı olabilirim?
kanzuk- hanfendi iyi günler, yeni bir hat aldık ve bunu mevcut hattımızla birleştirmek istiyoruz, ikiz kart yani.
z- beyefendi bu isteğinizi hattı alırken belirtmeniz lazımdı, aksi halde teknik olarak mümkün değil.
k- mümkün hanfendi alırken nasıl yapıyorsanız şimdi de öyle yaparsınız.
z- yok beyefendi yardımcı olmak isterim ama teknik olarak mümkün değil.
k- bakın hanfendi benim kız arkadaşım turkcell'de çalıştı zamanında biliyorum teknik olarak mümkün.
z- eouüüü evet teknik olarak mümkün ama biz yapmıyoruz.
k- allah belanızı versin.
z- oldu efendim yardımcı olabileceğim başka bir konu var mıydı?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-iyi günler turkcell musteri hizmetleri ben hede nasil yardimci olabilirim?
-iyi gunler hanfendi. burda bir turkcell vericisi var..
-evet?
-size girsin hehehoheoeh
-size daha yakinmis beyefendi, bence size girsin
-oeeh?

bu diyalogu yapan bayan arkadasim hic istifini bozmadan diger cagrisini almistir.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-annenizin kızlık soyadının 2. ve 5. harfleri
-ananın a'sı ebenin e'si
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-digiturk musteri hizmetleri ben tristesse nasil yardimci olabilirim?
-simdi bu digiturk receiverını size mi sokiyimmm yoksa teknik servisinize mi sokayim?
-oheh? nasil yani? (az evvel sizden onceki abonenin receiverı icimde, simdi almiyim izninizlen)
-bes gundur teknik servisiniz gelmedi bik bik bik..tristesse bey, orada kac kisisiniz siz acaba?
-300 kisi calisiyoruz hodo bey.
-hepinizi ustuste koyup zikiyim ben.. catanak.(telefon kapanir, tristesse icinde receiver ve digiturk grup seksine katilmis olmanini hazziyla donakalir.)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-iyi günler, ben ellcrys nasıl yardımcı olabilirim?
-iyi günler ,benim bir sorum olucaktı?
-evet dinliyorum..
-arkadaslarım dedi ki..sizin bir servis numaranızı arıyormusuz ve telefonumuzun sarjı bitmisse doluyormus.böyle bir servis olabilir mi ki acaba?
-hodo bey teknik olarak mümkün değil..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- filan bank telefon servisine hoş geldiniz, ben ayça nasıl yardımcı olabilirim.
- ben de songül süngül, memnun oldum ayçacııım.
- ben de songül hanım, sorununuzu öğrenebilir miyim.
- ha sorunuum, ben şimdi telefonnan kart borcumu öğrenmek istedim, orada çalışan hanfendiylen bir türlü anlaşamıyoruz. sürekli bana lütfen kartınızın üzerindeki 16 haneli rakamı girin diyip duruyo. bilmiyorum diyorum, o kadar numarayı ezberliyemem ben diyorum, anlamıyor. 16 da 16 tutturmuş 16 haneli diye. rica etsem bir yardımcı olabilir misiniz.
- hanfendi telefona cevap veren bilgisayardır.
- bilmem, o sizin gibi kibar değil, tanışamadık. direk lafa başladı o.
- tamam hanfendi neyse, ne diyorduk. 16 haneli kart numaranızı sordu demek.
- evet evet aynen, nasıl ezberlerim ben o kadar numarayı.
- şu durumda kartınız yanınızda değil demektir hanfendi?
- yok yok, yanımda. elimde şu anda. hiç yanımdan ayırmam, kaybolur maybolur neme lazım.
- hanfendi o zaman kartınızın üzerine bakın ve orada dörder dörder guruplanmış 16 rakamı girin. telefonda kastedilen o rakamlardır.
- ay inanmıyoruuuum, çok teşekkür ederim. size de zahmet verdim. ama o bilgisayar karısı da söyleyebilirdi bana bunu. sizi de boşuna meşkul etmezdim. sizden ricam onu patronunuza bir şikayet edin, çok kaba vallaha.
- tamam hanfendi siz hiç merak etmeyin. başka bir sorununuz yoksa ebediyen yok olabilir misiniz telefonun öbür ucundan.
- tabi ayçacım, öptüm seni şekerim byee...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- şimdi bidi bidi hanım ben bu notebook'u aldım ama cd-rom'u çalışmıyor...
- problem nedir efendim cd-rom ile ilgili...
- cd'yi koydum kapanmıyor..
- ne kapanmıyor efendim??
- cd..
- ???
- 1500 dolar verdim ben buna kendi kapansın, ben parmaamla itmem!!
- ....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-iyi gunler,bilgisayarim ¢alindi,acaba internete girince bana haber verebilir misiniz?
-??
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

...
- anne kızlık soyadınızın ilk iki harfi nedir?
- baştan mı sondan mı ablam?
- ilk baştan...
- a, k
- cep telefonunuz?
- nokia..
- .*./*!^#!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-alo, meraba ben kampanyanız varmış onunla ilgili bilgi alıcaktım
-tabii ki, satış noktamızın numarasını verelim isterseniz, nereden arıyosunuz?
-şurdan..
-numara şu şu efendim
-şimdi mi arıycam bu numarayı?
-tabii ki istediğiniz zaman arayabilirsiniz efendim..
-bip.. bip... bip..
(müşteri temsilcisi bi afallar sonra karşısındaki zatın ne yaptığını anlar)
-alo?! alo?! beyfendi? eee. kapattıktan sonra arasaydınız isterseniz...
-hı??... haa? pekii.. iyi günler
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



- soyadınız çok uzunmuş, sisteme sığdıramadım..
- evet, ben de 3. sınıfta doğru yazabilmeye başlamıştım.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://bal11ler.yetkin-forum.com
EFECaaN
Admin
Admin
EFECaaN


Erkek
Mesaj Sayısı : 377
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 07/01/08

Call Center Diyaloglari Empty
MesajKonu: Geri: Call Center Diyaloglari   Call Center Diyaloglari Icon_minitimeSalı 3 Mart 2009 - 17:25

herzaman musteri zalak olacak degil ya.. bugun kulagima calinan bir diyalogun agent tarafi:

-efendim kartinizin sifresini 3 defa hatali girmissiniz, o da kendini kapatmıs.

4 dolarlik bir plastik karta bu kadar zeka yuklemek pes dogrusu...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

kuzenim tarafından anlatılan tamamen gerçek bir hikayedir..

temsilci:iyi günler ben bilmemkim nasıl yardımcı olarbilirim?

müşteri:iyi günler benim telefonum mesaj yollamıyor.

t:bir saniye beyfendi...

(bellibir süre sonra karşıdaki müşteriye yapılacakları teker teker anlatılır müşteri söylenenleri yapar fakat bir problem vardır)

m:hanımefendi bu olmadı sanırım!!!

t:tamam o zaman kontrol edelim...(bekleme müziği uzunca çalar)....beyefendi evet sizi şu an görebiliyorum

m:nasıl ya siz beni görebiliyor musunuz?

t:(zavallı temsilci karşısındakinin ayrıntılardan bahsettiğini düşünerek) evet efendim görebiliyorum

m:hatçe,kız donumu kap getir ordan !!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

yapıkredi bankasının online internet şubesi teleweb in sayfası açılmamaktadır, yapılaması gereken işlem çok acildir:

444 0 444 aranır:

- iyi günler kolay gelsin...
- iyi günler, nasıl yardımcı olabilirim?
- yapıkredi bankasının sayfaları gayet güzel açılıyor ama bir tek ve kanımca daha önemli olan teleweb sayfası hata veriyor, probleminiz ne zaman çözülür işim çok acil de, ona göre ben de haber vericem gerekli yerlere.... bik bik bik...
- aaa... evet arkadaşlar bahsetmişti* problem bizden kaynaklanmıyor, ben size türk telekom un telefon numarasını veriyim oraya sorun ne zaman halledeceklerini...
- iyi tamam da ne alaka türk telekom, istediğim bütün sayfaları açıyorum, anlamadız galiba sadace teleweb hata veriyor.
- tamam işte siz şu numarayı arayın: 444 0 375*

444 0 375 aranır:

- iyi günler türk telekom adsl destek hattına hoş geldiniz.
- neresi?????
- türk telekom adsl destek hattı.
- yaa! rahatsız ettim kusura bakmayın sizi de meşgul ediyorum ama*, beni bu numaraya yönlendirdi yapıkredi, problem bu* bir fikriniz var mı? ya da en azından daha makul bir numara önerebilir misiniz bana...
- walla ne desem ki ben şimdi, bizde bir sorun yok, problem onlarda tekrar deneyin isterseniz.
- teşekkürler, iyi çalışmalar...

tekrar 444 0 444 aranır:
en az 15 dk. beklenir çünkü bütün müşteri temsilcileri o anda diğer müşterilerine hizmet etmektedir...

- iyi akşamlar, ben daha önce de aramıştım işim acil demiştim, sadece problemin ne zaman çözüleceğini söyleyin yeter.
- ama problem bizden kaynaklanmıyor, türk telekom a yönlendireyim ben sizi*
- oradan geliyorum zaten, hanımefendi bakın işim acil diyorum, sadece internet bankacılığı şubeniz çalışmıyor diyorum ve ne zaman çözeceksiniz problemi diye soruyorum...
- problem neydi?
- nasıl yaaa? hanımefendi ben de bilgisayar mühendisiyim*, bakın orada sizden daha yetkili birileri var mı bilmiyorum ama sizden başka biriyle görüşmek istiyorum*
- ayrılmayın aktarıyorum
- buradayım bekliyorum...

daha profesyonel bir ses:

- iyi akşamlar licorice hanım, bir problem varmış anladığım kadarıyla.
- var evet
- hmmm... şimdi www.ykb.com adresine girebiliyor musunuz?
- evet.
- orada sağ üstte teleweb linki var, görüyor musunuz?
- evet görüyorum, ayrıca yüz kere de tıkladım, açılmıyor... ben sadece ne zaman hallolur diye....
- tamam o zaman şimdi beraber tıklayalım.
- ??? iyi peki tıklayalım bakalım da ben neden bahsediyorum birinin haberi var mı acaba?
- aaaaa? açılmadı! bir problem var galiba...
- .....*
- isterseniz ben arkadaşlara bir baktırayım, daha sonra size bu numaradan döneyim?
- tabii tabii...

ancak yarım saat sonra aynı profesyonel kişi döner ve artık işlemlerimi yapabileceğimi söyler...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

diyalog ingilizcedir, abd'de gecmektedir)

-merhaba, semir ile gorusebilir miyim?
-buyrun ben semih
-..
-ben, semir..
-ah, ben citibank'tan ariyorum. universite ogrencilerine platinium visa kartimizdan bahsediyoruz..
-.. ben sizin vaktinizi almayayim, daha 18 yasini tam doldurmadim.
-oh..
-ama zaten turkiye'de citibank hesabim var, memnunum, dunyanin her yerinden para cekebiliyorum, hatta bir keresinde kartim calinmisti, 5000-10000 dolarlik cekimle..
-diit diit diit diiiiiiiiit..
-shiiiiiiit...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sorulması gereken güvenlik sorusu:

- bilgilerinizin güvenliği için, annenizin kızlık soyadını alabilir miyim?

sorulan soru:

- annenizin güvenliği için.... ee..şey...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

- ben borcumu ogrenmek istiyordum
- tabii hemen soyleyeyim
- borcunuz su kadar mehmet bey
- cok tesekkur ederim bir sey daha sorabilir miyim?
- tabii buyrun
- istanbulda hava nasil?
- efendim?
- hava nasil ben almanyadayim da cok ozledim oralari....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- ev adresinizi rica edebilir miyim?
- ev adresim burasi kizim
!!!!!!!!!
- peki x bey orasi neresidir?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

gerçek konuşmalardır:

.....
agent: kredi kart numaranızı alabilir miyim?
müşteri: öndeki numaralar mı, arkadaki mi?
agent: önden de arkadan da alabilirim!!!

***
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

agent: annenizin kızlık soyadını alabilir miyim?
müşteri: hedehödö
agent: adresinizi alabilir miyim?
müşteri: annemin mi?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://bal11ler.yetkin-forum.com
ByBaşkan
Admin
Admin
ByBaşkan


Erkek
Mesaj Sayısı : 957
Yaş : 31
Nerden : adana
Kayıt tarihi : 03/02/09

Call Center Diyaloglari Empty
MesajKonu: Geri: Call Center Diyaloglari   Call Center Diyaloglari Icon_minitimeSalı 3 Mart 2009 - 20:04

Tamamemn yaşanmış bir gercek olay (bizim evde hatta Very Happy Razz)

Yetkili:Buyrun ben mehmet nasıl yardımcı olabilirim...
Müşteri :mehmet bey laptopumun 5 numarası bozuk

Y: nasıl bozuk?
M:çalışmıyor yani..kırıldı

Y: kırıldı..
M:evet

Y:1 tane tuşu kırıldı dimi
M:hayır hayır 5 numara bozuk

Y:Yok yani 1 tane tuş çalışmıyor dimi
M:anlamıyorsunuz galiba sadece 5 tuşu bozuk

Y:peki hanfendi
...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Call Center Diyaloglari
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bodrum Anadolu Lisesi 11.Sınıflar (BAL11LER) :: Komikler :: Komik Yazılar-
Buraya geçin: